Kundėr kancerit tė vezoreve
Marrja e shtuar e flavonoidit apigenin, i cili gjendet nė selino, majdanoz dhe nė salcėn e domateve, mund ta zvogėlojė pėr 20% rrezikun e zhvillimit tė karcinomės sė vezoreve, pohon njė studim i ri. Shkencėtarėt kanė analizuar ndikimin e flavonoideve mbi rrezikun pėr karcinomė tė vezoreve te 1.141 femra tė sėmura dhe te 1.183 femra tė shėndosha, me moshė mesatare 51-vjeē. Nga tė gjithė flavonoidet e analizuara, vetėm apigenina ėshtė treguar i suksesshėm nė zvogėlimin e rrezikut nga karcinoma e vezoreve. Autorėt e studimit tė publikuar nė revistėn mjekėsore International Journal of Cancer supozojnė se apigenina ndėrpret aktivitetin e hormonit estrogjen dhe nė kėtė mėnyrė ofron efekt mbrojtės.