Kafe pėr memorie mė tė mirė
Konsumimi i pesė filxhanėve tė kafesė nė ditė, mund ti lehtėsojė vėshtirėsitė me mbajtjen mend te personat qė vuajnė nga sėmundja e Alzheimerit, bėjnė tė ditur shkencėtarėt amerikanė. Studimet e realizuara nė kafshė zbulojnė se kafeina me anė tė ndikimit nė dy enzima mund tė reduktojnė nė 50% praninė e shtresave beta-amiloide nė tru, tė cilat janė karakteristike pėr kėtė lloj sėmundje, shkruhet nė Journal of Alzheimer's disease. Nė hulumtime janė shfrytėzuar minj qė janė kultivuar ashtu qė tė zhvillojnė simptoma tė Alzheihmerit. Studimet kanė treguar se konsumimi i rregullt ditor i kafeinės nė sasi tė cilat iu pėrgjigjen pesė filxhanėve kafe, ka qenė i lidhur me njė pėrmirėsim tė dukshėm tė testeve pėr mbajtje mend.